2009. november 24., kedd

Nos, csak hogy nehogy valaki lemaradjon vasárnap sikerült 53 alkalommal megmosnom a kezemet közel 12 óra alatt...ha van ebből rekord lehet hogy megdőlt...nem tudom.
Tegnap vagyis hétfőn- ami igazából most már ugye kedd mivel már elmúlott éjfél - voltam először vizsgáztatni a rendőrségen. Érdekes volt. Alap fokú szakmai angol nyelvvizsga. Őszintén szólva egy kicsit szánalmas volt. Már biztos vagyok benne hogy nem sok értelme van alapfokú szalmai nyelvvizsgát tenni. Persze én könnyen beszélek. 16 voltak és 14nek sikerült is. A másik kettőnél hiába próbálkoztam bármilyen segítséggel nem ment. Kézzel lábbal mutogattam és artikuláltam de hiába. A kedvencem az volt aki a szituációs gyakorlatot úgy kezdte hogy Good night! :D:D:D
Mivel egyedül voltam és csak a szervező irodától volt egy képviselő aki igazából csak megfigyelő volt azt hiszem elég nehéz dolgom volt. Próbáltam fair lenni és senkit nem pontozni alá vagy fölé, de most már értem hogy miért vannak többen a vizsgabizottságban. Jé lett volna egy- egy vizsgázó után megbeszélni, hogy ki hogyan teljesített, de sajnos itt nem volt erre lehetőségem. Persze azt hiszem sikerült fair módon értékelnem. Holnap, vagyis ma szerdán megyek felügyelni a laborra és az írásbelire. Mindenesetre viszem a szigorlati tételsoromat, hogy lekössem magam. nem mintha sajnos az amerikai irodalom annyira lekötne mivel még közel sem járok a tételsorban az érdekes műveknél. :(:(
Idővel lassan odaérek...remélem.
Ma végre sikerült vakcinát kapnom, és csütörtök este Gabi diákja be is adja. Igazából már ma is beadhatta volna de csak késő délután kaptam meg a vakcinát. Félek tőle. Persze tudom csak egy bökés és annyi de mégiscsak tűűűűűűű!!!..............áááááááááááá..... rossz belegondolni.
Csak túlélem. Most a hűtőben rejtegetem a vakcinát de még így egy fél méter és egy vaskos hűtőszekrény ajtón keresztül is félelmetes számomra.
Irtózom minden ilyesmitől...mármint tűtől és hasonlóktól. De persze ennek megvan az oka. kaptam eleget hogy féljek tőle.
No de sebaj majd csak túl leszek rajta.
Hát ennyi. Lassan megyek alukálni már elég késő van és holnap hosszú napom lesz.
Jaaa...vettem magamnak egy csuda klassz szoknyát. Nagyon szép Réka azt mondta mályva színű...nos szreintem rózsaszín csak olyan fáradt...mint én. Sosem értettem ezeket a színmeghatározásokat, hogy hogyan is képesek az emberek - és érdekes módon főleg mi, nők - ennyi féle színt mekülönböztetni...mármint nem is megkülönböztetni de ilyen neveket kitalálni nekik.
Na mára ennyi.
Hamarosan újra jelentkezem.
Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése