2009. október 20., kedd

Pályatévesztés????

A héten nincs suli és nem is dolgozom..hihetetlen hogy, hogy repül az idő ilyenkor,mikor nincs semmi dolgom. Vagyis tanulnom kellene, de őszintén szólva nem nagyon van hozzá kedvem. Úgy van ez ahogy szokott valahogy minden sokkal izgalmasabb és érdekesebb mint az amit tanulnom kellene. Persze ez az érzés gondolom legtöbbünk számára ismerős. Már mindent csinálok kivéve azt amit kellene. Az volt a terv, hogy egész napokat töltök majd az amerikai irodalom bűvkörében és ezen a héten csak a kultúrának élek....ami tulajdonképpen majdnem igaz...csak ugye nem mindegy a kultúra színvonala. Még jó hogy van néhány tanítványom így éhen nme fogok halni. tegnap éjjel háromig a youtubon spanyol dalokat hallgattam angol felirattal, ami cseppet sem segít a nemlétező spanyol nyelvtudásomon. Rá kellene gyúrnom de nem is tudom...nem bírom kivárni, hogy odáig jussak hogy már egy csomó midnent értsek én most akarok egy csomó mindent érteni...persze ehhez dolgoznom kellene az ügyön, de....de, de ,de, de...sok a de...közvetlenül a ha után ez a kedvenc szavam....azt hiszem. Vgay legalábbis ez illik a legjobban az életemhez.
A nap fénypontja a ma délutáni agyagozás volt. vicces volt a társiban voltunk Kata, Zsófi meg én és a Kata egyszercsak benyögte hogy agyagohatnánk van agyag meg minden és majd ő kiégeti otthon a kemencében. naná hogy Zsófival lekesedtünk mikor mind a kettőnkenek a tanulás lett volna a dolga. szóval leültünk agyagozni, és nem tudtunk megállni egy óra után sem, így kb 4 órán keresztül nyomtuk. Készült ott minden a kutyán kerezstül a sünin át a zsiráfig az elefántig. Jó volt. Nagyon jó. Tizstára mint valami kézművesszakkör olyan volt. Mi meg úgy néztünk ki mint a felszabadult kisiskolások. Vicces volt és tök jókat csináltunk.Nagyon kiváncsi vagyok arra, hogy milyenek lesznek. Annyira jó lett, hogy szinte úgy éreztem pályát tévesztettem. de aztán rendeltünk a Rékával közösen egy pizzát aminek az árát ma kerestem és rájöttem hogy nem is tévesztettem pályát hiszen az én agyag zsiráfomból tutira nem élnék meg....
Hát ennyi. most pedig ismét ahelyett hogy tanulnék itt ülök és oylan filmeket hallgatok amiket már láttam nem is egyszer.
Ja és a legrosszabb, azt hiszem kiesett elöl a fogamból a tömés...most már tutira vissza kell mennem a mészárszékre ddig reméltem hogy nem kell mert csak fájdogált de most már biztos....rettegek...de amíg lehet kibírom...miért is nincs altatás a fogorvosnál itthon? milyen jó lenne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése